SC. NADA PESTILOR SRL (nadapestilor.ro) respectă prevederile Ordonanței de urgență nr.34/2014 privind drepturile consumatorului în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fara penalități și fără invocarea unui motiv.
Conform prevederilor acestei ordonanțe, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul.
Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, loviri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc.
Dacă doriți să returnați un produs, va rugăm să luați această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza.
Dacă dorești să returnezi un produs achiziționat de pe www.nadapeștilor.ro , te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
Pasul 1
Informează-ne cu privire la intenția de a returna produsul achiziționat:
- Poți face acest lucru printr-un email la contact@nadapestilor.ro cu subiectul Cerere de retur, prin care ne informezi cu privire la solicitarea de retragere din contract.
- De asemenea, poți completa Formularul de retur, pe care il vei găsi în partea de jos a paginii, la rubrica Servicii clienți.
În ambele cazuri, te rugăm să specifici numele complet și corect, adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului, numărul comenzii, numărul facturii și data emiterii;
Te rugam să ne informezi cu privire la opțiunile de retur și anume dacă dorești să înlocuiești produsul cu un altul existent în stoc sau daca dorești să îți returnăm contravaloarea acestuia. În cazul în care dorești să primesti contravaloarea produsului, te rugăm să ne comunici un cont IBAN în lei, pentru returnarea sumei.
În maxim 24 de ore te vom contacta prin email sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, în cazul în care cererea îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare pentru produsele achiziționate.
Pasul 2
Pregătește coletul și contactează curierul
- Dacă ai ajuns la acest pas, te rugăm să soliciti curierului preluarea coletului.
- Conform Ordonanței de Urgență nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, vei suporta costurile de transport. Coletul va conține produsul pe care dorești să îl returnezi, ambalat corespunzător, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului.
- Te rugam să returnezi produsul împreună cu documentele însoțitoare.
- Dacă ai beneficiat de produse cadou sau promo, va trebui să le returnezi și pe acestea în stare intactă.
- Partenerii noștri pot fi contactați pentru a prelua coletul. Nu uitați să specificați că plata transportului se va face la expeditor (dumneavoastră), coletele cu plata la destinatar fiind refuzate.
- Nu acceptam returul prin Posta Română.
Pasul 3
Ridicarea coletului
- După ce ai solicitat curierului ridicarea coletului, vei fi contactat în aceeași zi sau în ziua imediat următoare, pentru expediare.
- Va trebui să achiți contravaloarea expedierii si să trimiți coletul la următoarea adresă:
SC NADA PESTILOR SRL
Tulcea, Tulcea
Str. Dianei, 32
Nr. de contact: 0758.927.927
Pasul 4
Recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate
- Dupa ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentului responsabil de recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate.
- Te asigurăm că acest pas este atent supravegheat și monitorizat
- În cadrul acestei etape, vom verifica dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur.
- Te vom contacta telefonic sau prin email pentru a-ți aduce la cunostința rezultatele finale constatate în maxim 24 de ore de la primirea produsului.
Pasul 5
Iți returnăm banii sau iți înlocuim produsul
- Daca ai optat pentru rambursarea sumei, iar produsul pe care l-ai returnat îndeplinește condițiile de retur, iți vom vira banii în contul comunicat.
- Banii vor fi vizibili în contul tau în cel mult 72 de ore din momentul în care produsele verificate cantitativ și calitativ primesc confimarea departamentului.
- În cazul în care dorești înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs.
- Costul transportului pentru expediere produsului dorit este în sarcina ta, dacă comanda nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transport gratuit.