







Mulinetă Daiwa Luvias Airity FC LT 1000 S-P
- Stoc: 999
- Model: D.10010.100
- SKU: D.10010.100
3.325,41lei
Fără TVA: 2.748,27lei
Acest produs se află în stoc la furnizor
Produsul este disponibil în stocul furnizorului și va fi livrat în 2-4 zile lucrătoare
Mai multe produse de la acest producător
8,79lei
Fără TVA:7,26lei
8,65lei
Fără TVA:7,15lei
14,78lei
Fără TVA:12,22lei
14,78lei
Fără TVA:12,22lei

Produsele comercializate de nadapestilor.ro sunt produse originale, astfel încât veți beneficia de o experiență 100% autentică.
Pozele produselor pot avea caracter informativ, pentru mai multe detalii adresați-vă unui consultant.
Mulinetă Daiwa Luvias Airity FC LT 1000 S-P
Noua mulinetă Daiwa Luvias Airity FC LT reunește conceptul AirMetal®, cu duritatea extremă a carcasei Monocoque dintr-o singură bucată. Luvias Airity LT este cea mai ușoară mulinetă din istoria Daiwa, cântărind doar 170g (mărimea 2500). Din punct de vedere vizual cât și tehnic, această mulinetă poate fi considerată o adevărată capodoperă a inginerilor japonezi. Conceptul Tough Digigear oferă sensibilitate și o funcționare perfect uniformă, pentru a detecta chiar și cele mai fine trăsături.
Rotorul fabricat din Zaion® și proiectat dintr-o singură piesă, a devenit mai rigid și mai rezistent ca niciodată. Pentru a sigila rotorul în interiorul carcasei, sigiliul este realizat dintr-un ulei magnetic numit MagSealed. Acest ulei este înghețat într-un câmp magnetic și previne pătrunderea apei și a prafului în mecanism. Knob-ul ergonomic Hi-Grip al manivelei, permite o manevrare sigură chiar și cu mâinile umede.
Corpul "Monocoque Body" permite mai mult spațiu pentru pinionul Tough DigiGear, a cărei dimensiune a crescut cu 7% față de modelul anterior. Această dezvoltare îmbunătățește rezistența, creând o rotație mai lină, fără efort. Pentru a optimiza performanțele de lansare, mulineta este echipată cu tambur ABS Longcast (LC-ABS). Sistemul de frânare ATD™ patentat de inginerii Daiwa, asigură un control perfect al frânei frontale, cu ajutorul unui fluture reproiectat și cu un diametru mai mare.
"Monocoque Body" - Structura Monohull deține un cadru din aluminiu proiectat să reziste la torsiune și îndoire, în timp ce rafinează si optimizează spațiul intern pentru pinion și rotițele dințate. Odată cu economisirea de spațiu, dimensiunea sistemului de angrenaje în raport cu volumul cadrului, a fost extinsă până la limite tehnice, astfel că rotorul ocupă acum 85% din spațiul total al cadrului Monohull. Această tehnologie optimizează avantajele Concept LT, atât în ceea ce privește creșterea în greutate, cât și puterea.
Zaion® Body Rotor este un material incredibil de rezistent și ușor, fiind ideal pentru construcția carcaselor sau a rotoarelor. Zaion este obținut din prelucrarea fibrelor de carbon "High Density". Rezistența acestuia este aproximativ aceeași cu cea a magneziului și este de două ori mai puternică decat Nylonul/ABS-ul, iar greutatea este cu 20% mai mică decat a Nylonul/ABS-ului și cu 50% mai mare decat a aluminiului.
"MagSealed Technology" - Etanșeitatea rotorului este o provocare pe care Daiwa a putut sa o întâmpine în 2010 și să o optimizeze de la an la an. Pentru a sigila rotorul în interiorul carcasei, sigiliul este realizat dintr-un ulei magnetic numit MagSealed. Acest ulei este înghețat într-un câmp magnetic și previne pătrunderea apei și a prafului în mecanism.
ATD™ (Automatic Drag System) - sistemul de frânare excelează printr-o trecere mult mai delicată a intervalelor de frânare și este perfect potrivită pentru utilizarea firelor textile. La ATD frânarea începe imediat, iar trecerea către forța de frânare presetată, se face într-o fracțiune de secundă, eliminând astfel posibilitatea ruperii firului în șoc.
Slow Cross Wrap® - este o tehnologie specială de așezare în formă de cruce a firului pe tambur. Această tehnologie asigură reducerea semnificativă a încurcăturilor din jurul axei. în plus, înfășurarea unică se traduce prin mai multe spire preluate pe bobină, care se remarcă prin distanțe de aruncare extreme.
Tough DigiGear® este un angrenaj de viteză dezvoltat digital, pentru a face față forțelor de tracțiune mari. Pinionul incorporat în carcasă tamburului, transmite puterea manivelei direct rotorului, lin și extrem de eficient. Dimensiunea roții motrice, rezistența, unghiul angrenajelor, forma și suprafața dinților angrenajului, permit construirea unor cutii de viteze cu o netezime excepțională, rezistența minimă în timpul utilizării și o durată de viață extrem de lungă.
Twist Buster® II este un sistem sofisticat (brevetul nr. EP0876760B1) ce reduce posibilitatea răsucirii liniei, la un nivel minim. Cel mai recent sistem Twist Buster II reduce semnificativ frecarea dintre linie și galet, împiedicând astfel ruperea acesteia.
Infinite Anti-Reverse® este un rulment cu role, care permite rotația într-un singur sens a rotorului. Aici sunt utilizate doar piese din oțel de cea mai înaltă calitate, cu cele mai mici toleranțe.
CARACTERISTICI:
- Capacitate tambur: 0.05mm/200m
- Raport de recuperare: 4.9:1
- Recuperare fir / tur de manivelă: 61cm
- Greutate: 150g
- Max. Drag Power (forța de frânare): 5kg
- Număr rulmenți: 11 (CRBB + RB)
- Design LT (Light & Tough)
- Corp AirMetal®
- Carcasă Monocoque®
- MagSealed®
- Tambur longcast ABS® din aluminiu
- Tambur de rezervă: nespecificat
- Zaion® Air Rotor®
- Tough DigiGear® CNC - angrenaj prelucrat
- Sistem de frânare ATD™
- Infinite Anti-Reverse®
- Așezare încrucișată a firului Cross Wrap®
- Rulmenții axului MAGSEALED®
- Sârmă pick-ul AIR BAIL®
- Galet Twist Buster® II
- Manivelă aluminiu prelucrată CNC
- Buton knob Hi-Grip
- Fabricată în Japonia.